sobota, 10 maja 2014

Recenzja fioletowej sukienki

Witam ponownie.:*
Przepraszam,że ostatnio piszę mało postów.. niektórzy mają wolne,a ja nie.. muszę chodzić do szkoly.:c
Za to dziś postaram się napisać ich więcej.^^
W poprzednim poście wspomniałam o tym,że szykuję dla Was kolejną niespodziankę,a jest nią...Recenzje!
Opisy mebli,ubrań,rzeczy z warsztatów lub prezentów.
Zacznę od fioletowej sukienki.:)
                                                        Niezbyt mi się ona podoba...
                                          Nie przepadam za długimi rękawami,co inaczej z wzorkami.
                                          Dół sukienki jest lepszy,chodź mogłaby być trochę krótsza..
                                    Nie widziałam dużo awatarów w tej sukience,ale chyba wiem dlaczego.
                                                                              Cena-23 G
                                       ..Chodź muszę przyznać,że ładnie prezentuje się na awatarze ↓

                                                         Oo.. mam pomysł na poradę xD
To na tyle tej recenzji.
Czekajcie na następną :*
                                                                        Adm.Agata ;3
                                    
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz