poniedziałek, 5 maja 2014

Porady związane z modą+info

Hej! ;3
Wczoraj nie mogłam dodać więcej postów,ponieważ Awataria mi się tnie do teraz.;\
I... przygotuję dla Was za nie długo moje kolejne rysunki! *,*
Skończył mi się blok,a potrzebny mi jest nowy na plastykę,więc pół wykorzystam na rysunki.xD
Możecie mi wysyłać zdjęcia swoich awatarów na e-maila agata.awataria@gmail.com
Po co? w pewnym sensie będziecie ''zamawiać'',czyli ja mogę rysować Wasze awatary.
To będzie dla mnie wielka przyjemność ;*.
Ale przejdźmy do tematu,posta czyli porad związanych z modą.^^
                                                         Sukienka-60 G
                                                         Kwiat-17 G
                                                         Buty-14 G
                                                         Łącznie:91 G

Drogo jest,dosłownie.. mi się bardzo podoba ta porada,bo fajnie łączy się czarny z czerwonym.;D
Aha.. i zdjęcia mi zawsze wychodziły małe,więc będę je nieco powiększać.
Pozdrawiam ♥
                                                                           Adm.Agata
                                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz