środa, 7 maja 2014

Z aktualicacji

Hej xD
Mam dla Was zdjęcie mojego awatara ubranego w sukienkę z aktualizacji wiosennej.
                                                        Trochę mi nie wyszło.. przez te włosy
                                                          Co myślicie o tej sukience?
                                                Czy chcielibyście,aby została ona dodana do sklepu?
                                                       Czekam na opinie w komentarzach:)
                                                                     Adm.Agata

4 komentarze:

  1. Szukacie może adminki? Jeśli tak ja chętna mój email : eden17lisek@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Były Adm.Szymonie mógłbyś chociaż zmienić e-mail ,bo z tego już do mnie pisałeś.Gdy zmienisz to może się nabiorę ,ale wcześniej to nie.
    /Gł.Adm.AcHa

    OdpowiedzUsuń