sobota, 17 maja 2014

który strój ma wygrać?

Hejka który strój ma wygrać?
Adm.Vannilla

4 komentarze:

  1. 2 zwraca na sb większą uwahe, bardziej kolorystyczny i neonowy, 2 fajniejszy i powiększa czycki... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wgl to nie ściagaj zabawy od Agaty ona zrobiła ten hit czy kit kiedys a ty to tylko inaczej zrobiłaś -.-

      Usuń
    2. Po pierwsze to nie jest hit tylko coś do wybierania i ja nie wiedziałam że Agata takie coś zrobiła. Jak ci nie pasi nie dodawaj postów Adm.Vannilla

      Usuń
    3. Jakich postów? ja dodaje posty? nie wiedziałam
      Tak oczywiście nie wiedziałaś o tym tylko byłas wtedy jeszcze adm jak ona to robiła
      I lepiej nie rób tego więcej bo ja znam Agatą w rl i mogę jej powiedzieć chodzimy razem do klasy 6
      Pati (aga chyba wiesz jaka moje nazwisko na S)

      Usuń