poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Sytuacje,wygląd..

Ostatnio mi się nazbierało dziwnych sytuacji i wyglądu.Zapraszam do oglądania.:)
                                                        Wszystko do siebie pasuje...

                                                                              
                                                     A wodę to się da zjeść.. No ale poproszę płytę z dedykiem.
                                                                                       
                                                                             Haha...
                                                                               Awataria- +18?
                                                                              

                                                            Serio? Ja jednak chyba mam coś z oczami.
                                                                          Twarzowy wygląd.

Ja nikogo nie obrażam.Każdy krytykuje np.dziwny wygląd w różnych miejscach,a wy się wyśmiewacie.
Więc ja też mam takie prawo.
A tutaj dedyk z fanką,nazywa się ναηηιℓℓα● :)

 Pozdrawiam.
Adm.Agata :*
 

 

2 komentarze: