wtorek, 22 kwietnia 2014

Sposób na 10 G. ;)

Jeśli uważacie,że macie mało G,przeczytajcie ten post! 
Niedawno odkryłam sposób na złote monety (bez hacków) i chciałam się nim z Wami podzielić:

  • Tworzymy nowe konto e-mail i konto na Naszej Klasie też.
  • Logujemy się na nowe konto i zapraszamy do znajomych konto,na którym chcecie mieć 10 G.
  • Następnie logujemy się na stare konto i akceptujemy zaproszenie do znajomych na Nk.
  • Wchodzimy na Awatarię i na dole,gdzie mamy pasek znajomych klikamy ''Dodaj Sąsiada''. Zapraszamy nowe konto do zagrania w Awatarię.
  • Logujemy się na te nowe konto i akceptujemy zaproszenie do Awki.
  • Wchodzimy na Awatarię i przechodzimy samouczek czyli te rozmowy z Marysiu i kupowanie mieszkania.
  • Na koniec ponownie logujemy się na stare konto i przy pasku złotych monet pojawia się 10 G.:)

Tak,wiem jest dużo pracy na marne 10 G,ale możemy tak robić w nieskończoność!...
Mam nadzieję,że zrozumieliście coś z tej instrukcji.xd
I od razu piszę,że ten trick działa na 1OO % ,w moim przypadku jest próbowany 10 razy..
Adm.Agata :3
 

7 komentarzy:

  1. Jak usuniesz to nowe to po 5 dniach robisz z tym samym emailem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem,ja bynajmniej jeszcze nie próbowalam usunąć konta,ale lepiej trzymać się instrukcji.;)

      Usuń
  2. A ty głupia jesteś -,-
    O tym juz wie duzo osób,a przez cb moga to usunąć!
    Bo jak wiecej osob sie dowie to źle -,-
    jprdl.. ale ty głupia jestes -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze,że wie o tym dużo osób!
      Hah,i co niby mają usunąć,bo ja Wam o tym napisałam? -.-
      Za dużo wyobraźni,dziecinko..
      A tak wgl,ujawnij się,masz bardzo bogate słownictwo.. ''głupia jesteś',''jprdl'' no naprawdę..
      I posta robiłam ze względu na to,że niektórzy ''narzekają'',że mają mało G.
      Więc,pomyśl zanim coś napiszesz.. :3
      Adm.Agata

      Usuń
  3. Już to usunęli ,-

    OdpowiedzUsuń