piątek, 18 kwietnia 2014

Nowa Adminka !

Hejka !
Może mnie pamiętacie . Byłam tu OD SAMEGO POCZĄTKU,dosłownie.Na moim laptopie powstał ten blog..Później odeszłam z awatarii ,więc też z bloga wypadłam .
Dzisiaj spotkałam się z Joasią i razem z nią postanowiłam ,że powrócę ,bo w sumie to była fajna zabawa .:)
Moje dane :
Adm.Julka
Urodziłam się 22 stycznia
Imieniny obchodzę 16 kwietnia
Na blogu adminką jestem od 18 kwietnia (bo nie liczą się tamte dni)
Mam na imię Julia.
Moje zdjęcie :
                                                                             



                                                                       Pozdrawiam                                                                                                Adm.Julka

1 komentarz:

  1. Julka fajnie ze wrócilas :) ale agata tez była fajna chcialabym zeby została tutaj obiecaj ze z nią porozmawiasz ona codziennie dodawala posty

    OdpowiedzUsuń