środa, 23 kwietnia 2014

Konkurs+małe zmiany.

Przygotowałam dla Was konkurs,pomysł jest od mojej znajomej.;*
O co chodzi?
Wysyłamy na mojego e-maila ( agata.awataria@gmail.com ) zdjęcie Waszego awatara w jak najładniejszym 
według Was stroju. Ja zrobię wykreślankę tych awatarów,a wy będziecie głosować kto będzie odpadał.
Oczywiście,ja też wybiorę,który awatar jest najładnieszy.xD
Strój nie musi być z Waszej garderoby,możecie go ubrać w jakiś ze sklepu.
Nagrody.. myślę,że będą fajne.^^

1 Miejsce-Fontanna,pudełko czekoladek
2 Miejsce-Kosz róż,ramka na zdjęcie
3 Miejsce-Statek Piracki

Pozostałe miejsca też otrzymają nagrody-niespodzianki.:)
Konkurs trwa do 3 maja.

Jeśli ktoś widział,gdzieś koło 12.00 trwały prace konserwatorskie.
Zwyczajowo zawsze są w środę.. usunęli już zadanie z jajkiem Wielkanocnym i jajko z warsztatu.
Adm.Agata ;3 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz