wtorek, 22 kwietnia 2014

Pytanie.

Db,obiecuję,że to będzie ostatni post.xD
Chciałabym Was tylko zapytać,czy chcecie zabawy,quizy,testy i konkursy na blogu.
Bo robiłam konkursy i dostałam tylko np.2 prace..
Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Jeszcze znajoma  ●ναηηιℓℓα● podrzuciła mi taki pomysł:
Mieliśmy kiedyś zakładkę ''Nasi Fani'',niestety,została ona usunięta ,może ją przywrócimy?
A drugi pomysł jest taki,aby wysłać na Naszego e-maila Wasze zdjęcia i robimy wykreślankę,
który awatar odpadnie i ten kto wygra otrzyma nagrodę (coś w stylu fontanna,kosz róż).
Nati,sorry że trochę to zmieniłam.:D
A więc co myślicie?
Adm.Agata :3

3 komentarze:

  1. ok dbry pomysł ma vanilla może ja nawet wysle i zrob konkurs zabawy qłizi i testy

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej niech będzie

    OdpowiedzUsuń