środa, 5 lutego 2014

Zostałem ordynarnie obrażony przez czytelników!

Hejka! Chciałem powiedzieć że zostałem obrażony przez czytelników bloga Awataria Magia. W jaki sposób? Przez ankietę na której przeważa odpowiedź tak. Dowiedziałem się dzięki niej, że mnie nie lubicie dlatego 7 lutego napiszę ostatni post, usunę muzykę (ja ją zrobiłem więc należy do mnie [prawa autorskie]) a na blogu Zwariowana Awataria nie będę pisał bo nie chcę, może mnie kiedyś zobaczycie na Awataryjne Wariaty (http://awataryjnewariaty.blogspot.com)

Adm. Szymon ze złością

P.S. Tego bloga też nie będę oglądał.

4 komentarze:

  1. Odchodź nie będziemy za tb tęsknić,wogóle postów nie dodawałeś więc sb idz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha chcą oni cb tam ? Haha wywale sie z krzesła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak oni cie tam przyjmia to ja Madonna xD

      Usuń
    2. Hahah potwierdzam :D

      Usuń