środa, 5 lutego 2014

~KoNkUrS~

Z mojej strony nie było konkursu . xD
Więc wpadłam na to , aby przerobić swoją sukienkę, cz coś . 
Przykład ;>
 
 Można też wkleić z internetu . :P
 Są 2 miejsca z nagrodami :
1 miejsce - Szabla , niebieski wazon ozdobny , ramka na zdjęcie (czerwona) + dyplomik 
2 miejsce - Balon LOVE , świeca +  dyplomik ;)

Wysyłajcie na e-mail julaacha6@gmail.com
Zgłoszenia przyjmujemy do 10 lutego , a wyniki 15 lutego . 
Wiem , że mało czasu , ale ja go nie będę później miała , bo do szpitala mam jechać czy coś . ;D
Pozdrawiam;*
                                / Adm.Agata ;3 
 
  



 

3 komentarze:

  1. czy moge dedyk od agata jestem paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chce dedyk ale 3 adminów
    Gl.Adm.AcHy.
    Adm.Agaty.
    Adm.Macieja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załatwione ;)
      A możesz podać swój nick? bo nie będę wiedziała dla kogo .
      / Adm.Agata

      Usuń