środa, 5 lutego 2014

Nowa playlista

Jak wiecie Adm.Szymon nie chce już być adminem na tym blogu ,ani być jego czytelnikiem . Ja nie będę wygłaszać tutaj swoich długich kazań ,ponieważ to jest zbędne .Powiem tylko jedno . Gdybym ja po kilku negatywnych komentarzach ,albo głosów w ankiecie odchodziła to tego bloga dawno by nie było . Dobra nie będę się więcej wypowiadać na ten temat . Przejdźmy do tematu posta. Ponieważ Adm.Szymon stworzył tą playlistę ,więc jak odchodzi to ją usuwa . Więc proszę ,abyście w komentarzach wpisywali autorów i tytuły piosenek ,które wam się podobają i chcielibyście ,żeby znajdowały się w playliście . Na pewno wszystkie dodam . Możecie także podać link  + uprzedzam,że jutro od mojej strony może nie pojawić się żaden post. Przepraszam,że wyszedł mi taki długi post,ale mam nadzieję,że dotrwaliście do końca ;) . 

Gł.Adm.AcHa

5 komentarzy:

  1. Prosze nie dodawaj piosenek Biebera,1D i Chwastowskiego plis ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o piosenki:
    1D- Best song ever
    1D - Story of my life
    Miley cyrus-Wrecking ball
    Dove cameron _ Beter in stereo
    Awatareczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj piosenki Julii ( chyba wiesz jakiej ) wiem że beda walentynki ale ja chce Mały książe i róża :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. daj piosenke Avenged Sevenfold- Hali To The King i Maciej Maleńczuk - ostatnia nocka(1) plis plis i muzyki Dżem - list do M.

    OdpowiedzUsuń