sobota, 1 lutego 2014

Adminka

Witam ;3
Jestem Agata , nowa adminka tego bloga . ^^
W zakładce ''O nas ;)'' jest więcej informacji o mnie . 
Bardzo lubię rysować i ogólnie pisać jakieś opowieści . :D
W Awatarię gram około 6 miesięcy . 
Postaram się codziennie pisać posty , a to mój paszport :
I jeśli pojawią się jakieś hejty , to ja ich nie czytam , nie będę się wykłócać . . 
Mam pomysły na zabawy i konkursy . 
Okey , do zobaczenia w następnym poście . <3
                                                                              /Adm.Agata
 
 

2 komentarze:

  1. A mogę wiedzieć czemu jesteś Natalia na blogu skoro na prawdziwe imię masz Agata ?
    Pozdro dla męża znam go jestem jego przyjaciółką ^^
    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu podoba mi się to imię =)
    Dziękuję .
    / Adm.Agata

    OdpowiedzUsuń