niedziela, 16 lutego 2014

Dyplomik + Konkurs ;*

To znowu ja - Adm.NatkA. Zrobiłam dyplomik dla AcHy za poprawne rozwiązanie mojego quizu : 
Tylko ona wzięła udział ;c Chyba nie lubicie takich zabaw. 
Powoli zbliża się Dzień Kobiet, więc wymyśliłam dla Was konkurs !! Jest konkurs dla chłopców i dla dziewczyn. 
Dla chłopców : 
napisanie życzeń na Dzień Kobiet. Mogą być dla wszystkich dziewczyn lub Waszej drugiej połówki. 
Dla dziewczyn : 
zrobienie sobie zdjęcie z przyjaciółką (dziewczyną). Można jest zrobić obojętnie gdzie, np. w waszym domu, waszym ulubionym miejscu, studiu foto itd. 
Wszystkie prace - od chłopców i dziewczyn - wysyłacie na mój e-mail : natkademon35@gmail.com. 
Jeżeli będą wysłane na e-mail bloga też je przyjmę, ale lepiej, żeby wysłać je na moją pocztę. 
Trzeba się także podpisać. Wszystkie prace pokaże w poście. Będą nagrody i oczywiście dyplomy.
Admini też mogą wziąć udział. Konkurs trwa do 7 marca.
Jeżeli macie jakieś pytania to piszcie w komach - na pewno odpowiem. 
Adm.NatkA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz