niedziela, 12 lipca 2015

Moda na lokacjach #1

Hejka!
Jestem tutaj nową adminką, kiedyś byłam już na blogu (i to kilka razy).
Mam na imię Julia i mam 13 lat, myślę że tyle informacji wystarczy.
A teraz prezentuje nową serię na tym blogu - Moda na lokacjach.
Będę tutaj wstawiała zdjęcia strojów, znalezionych na różnych lokacjach.
W każdym poście z tej serii, będzie pojawiało się 5 kompozycji ubrań.


                                                                                 1.      
2.
3.
4.


A to ja:





Mam nadzieję, że post się spodobał.Który styl przypadł Wam do gustu? :)
                             
                                                                                                 Adm.Callia

2 komentarze:

  1. Ty twierdzisz iż masz 13 lat? Znam osoby młodsze od ciebie, ale piszące na znacznie wyższym poziomie.

    OdpowiedzUsuń