środa, 8 lipca 2015

#Studio_seszyn_profeszyn_.*#Nowy_nagłówek_?

Siemka
Elo
Czołem
Witam
(długie zastanawianie się jak się przywitać -normalka c;)
A więc .. napisałam wszystkie powitania których używam.. :D
Dzisiaj jak zauważyliście ;>
Tak wy..
Będzie taki post o 2 rzeczach.. c;
Pierwszy temat to Studio :)
Tak.. rozumiem chcecie sobie robić zdjęcia..
ale po co z nami c;? Dodajecie , zatruwacie .. 
Tak może ktoś chce mieć np.zdjęcie..
poszlam do studia i słysze 'O to adminka Jaga!'
I selfi ..
To u gory mi nie przeszkadza , bo to miłe..
Ale jak ktos mnie nie zna :)
A chce ze mną zdjęcie , to jest.. kompletna beznacieja..
I tu takich pare.. ktorych nie znalam.. a .. :)

*było ich więcej ale przepadło..*
Hm.. i jak już dodaje to dodam tu takie 2.. :D
A teraz nowy naglówek :)
Jak się podoba? ;33
Podoba się?
Moja własna robota :_
*Adm.Jaga ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz