piątek, 16 stycznia 2015

Prośba do wszystkich adm. bloga ;)

Że chciałabym stworzyć nowe tło na bloga ( oczywiście jakby się spotobało) i mam nawet spk. pomysł więc do tego tła są mi potrzebna wasze profilówki, ale w taki sposób w jaki napisze.

                                        Gł.Adm.AcHa

Proszę cię abyś na mój adres e-mail, który podam na samym dole wysłała mi swój avatar w tym stroju

                                                   Adm.Nienormalna


Proszę cię abyś na mój adres e-mail, który podam na samym dole wysłała mi swój avatar w tym stroju.

                                                         Adm.Jaga i Adm.Ciastko

Proszę was abyście na mój adres e-mail, który podam na samym dole wysłały mi swój avatar w tym stroju.

Gł.Adm.Krzysiek i Adm.Rafał

Proszę was abyście na mój adres e-mail, który podam na samym dole wysłali mi swój avatar w tym stroju.(oprócz słuchawek)

Najlepiej byłoby gdybyście do końca tego weekendu wysłali mi te avatary. Nie muszą one byc koniecznie z paszportu mogą być nawet ze sklepu.

Mój adres e-mail jest dostępny dla każdego z was( nawet dla czytelników) Adm.GirlWerecam@onet.pl

Mam nadzieję że reszta adm.wyśle prace a jak nie to najwyżej tło pojawi się w późniejszym czasie.
Adm.GirlWerecam


2 komentarze: