sobota, 31 stycznia 2015

Bez imienny Post :3

Dzisiaaj w tym pościee będą tak jakby  2  :D ; ]] 
1) Wybraliście , że awatarka ma być tak ubrana :
Mi pasuje ; 33 Już tak chodzę ^^.^^
2) Druga sprawa no to dzisiaj sobota *,* Melanż ; 3 Poniósł mnie melanż ; 3 Wypije z tobą teraz twoje zdrowie i moje :D !  
Wypijecie nasze zdrowie ? ;  33
No a w Niedziele na wytrzeźwienie  ! ;c Kasiaa ;c !. 
3) Kochani  ;33 To ten mam własnego yt. Subskrybujcie łapkujcie ; 3 Komentujcie . ; 3
Link Naciśnij ! ; D  

To ten ; 3 Super. ;D
Dziś postaram się coś nagrać ; ))

/Adm.Jaga Pozdrawia :D

5 komentarzy:

  1. Haha ta Pukpuk to siostra moich przyjaciółek (SEGZI TYUKA i PROSTYTUTKI) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze jest ding dong , tesko i podpaska hahahaha xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ihh to ja pukpuk :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahha ja jestem ta pukpuk moje siostry to tesco,biala,dingdong,dupcia,ilaria,segzi tyuek, prostytutka,green dog,potpaska, nina,sraczka,kupa,ola picola, bang bang,hera,cherry

    OdpowiedzUsuń