niedziela, 25 stycznia 2015

Porady na prośbę czytelników #1

Na początku chciałabym Wam zadać pytanie czy chcecie długie wstępy (opowiadam co tam u mnie ,nawiązuję do tematu posta itp.) czy krótko zwięźle i na temat.Odpowiedzi piszcie w komentarzach.

Wiem,że w tej sukience nie ma nic niezwykłego i jest ona dosyć prostego kroju oraz jednolitego koloru,ale mimo tego nwm dlaczego bardzo mi się podoba.Kosztuje 24G.

Aby stała się ona bardziej wyjątkowa możesz dokupić za pozostałą sumę do niej jakieś akcesoria lub buty.Ja podałam Ci tutaj przykładowe ,które akurat miałam w swojej szafie.

Ten strój bodajże kosztuje 20G i 600S.Jest w nim dużo niebieskiego ,ale myślę ,że jest to idealny kolor na zimę.

Jeżeli masz te buty z aktualizacji możesz je założyć,aby strój wyglądał efektywniej.

Jeśli masz jakieś ciemne spodnie możesz ubrać je zamiast spódniczki.

Mam nadzieję,że stroje Wam się spodobały,ponieważ bardzo długo je wybierałam,aby Was nie zawieźć.Jeżeli chcecie coś skrytykować to zapraszam do pisania komentarzy chętnie podyskutujemy ;) .
/Gł.Adm.AcHa


2 komentarze:

  1. Ja nie wiem jakie kupić spodnie :( zrób dla mnie porade (tylko chodzi mi o spodnie co pasują do siwych włosów)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam 63 G.
    Zrobisz mi jakąś fajną poradę?
    Lubię sukienki i różowe ciuszki :3
    Dzięki
    /Anja

    OdpowiedzUsuń