wtorek, 27 stycznia 2015

Porady na prośbę czytelników #2

Jeżeli spojrzycie na godzinę w której dodałam ten post możecie wywnioskować,że nie byłam w szkole ;) 


Aby dobrać Ci spodnie przefarbowałam włosy na kolor siwy i ubrałam bluzkę bez wzorów,aby dokładnie było widać spodnie.Wybrałam Ci szmaragdowe spodnie ,które kosztują 17G ,ponieważ pasują one prawie do wszystkiego ,a szczególnie do koloru Twoich włosów.

Kolczyki: 650S (chyba)
Bluzka:24G
Spodenki:11G
Buty:9G (chyba)
Razem:44G i 650S

Jakbyś chciała poczekać z zakupem i uzbierać jeszcze 7G polecałabym Ci kupić śliczną fioletowo-różową sukienkę.

Buty:600S (chyba)
Sukienka:18G
Kolczyki:650S
Razem: 18G i 1250S

Jakbyś miała vipa polecałabym ci kupić opaskę NEON ,która kosztuje 25G

+Pada u Was śnieg?
Bo u mnie niestety tak ;( 
(smucę się ,bo będę musiała chodzić pieszo do szkoły)
/Gł.Adm.AcHa

2 komentarze:

  1. Poszukujecie adminów. :3 Bo jestem chętna. :* Fanka bloga. <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie nie poszukujemy adminów ,ale się zastanowimy/Gł.Adm.AcHa

    OdpowiedzUsuń