piątek, 4 lipca 2014

32 LVL!

Hejka!
Wczoraj popołudniu była u mnie Acha i postanowiłyśmy wyjść w Avce na ulicę.
Nagle naszym oczom ukazała się "Złocista".
Niby nic szczególnego,avatar,jak avatar. Ale jej lvl nas zaskoczył ! 

Dziewczyna ta miała 32 lvl !
Oto zdjęcie jej paszportu : 

                                                                                   

 Jedni mówią ,że to żona admina ,a inni ,że ona
jest adminem.

Ja nie mam swojego zdania.
A wy?Jak myślicie?

Pozdrawiam !
                                                                                                        Adm.Julka

3 komentarze:

  1. Słyszałam, że ma 32 lvl., bo coś tam zadanie wykonywała i coś jej zbugowało i ma taki wysoki lvl./"Keli"

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze wiem zadania są do 28 lvl i potem sie nie da i moze jej sie zadania skopiowaly mam dość mojej mamy w realu bo nic mi nie pozwala i niedługo mi awy zabroni / justa z awy

    OdpowiedzUsuń
  3. i potem nie ma juz zadan/justa z awci wbiłam 18 lvl ;333

    OdpowiedzUsuń