czwartek, 3 lipca 2014

2 bugi

Hejka !
Dzisiaj krótki pościk.
Otóż byłam dzisiaj na avce i robiłam zadanie.
Miałam rzucić w Joasię tortem gdy nagle wyskoczyło mi okienko za zrobione zadanie.
A w mojej dłoni ciasto cały czas było...

                                                                       

Natomiast później wchodzę znowu do gry ,ponieważ mnie wywaliło i nagle moje oczy ujrzały cudowną promocję :



Starsza cena była niższa ;_;
To tyle ,wiem ,że krótki pościk ,ale zawsze jest ;)
Pozdrowionka !

                                                               
 Adm.Julka

3 komentarze:

  1. Stara cena jest niższa? Xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. To wina Tuska/"Keli" (wkrótce ETNA)

    OdpowiedzUsuń
  3. xddddd tusk to świnia wiecie co ja zrobiłam? zrobiłam zdjęcie świni i w telefonie podpisałam je- tuskk xddd / justa z awatarii/

    OdpowiedzUsuń