poniedziałek, 28 lipca 2014

2 sprawy w 1 poście

Hej.Niestety przez jakiś czas nie będę mogła pisać postów, ponieważ wyjeżdżam . Niestety takie są uroki wakacji.Dzisiaj wyjeżdżam do Bydgoszczy ,a jutro do babci. A więc nie będę na blogu od 28.07 do 05.08 . Czyli pojawię się dopiero w dzień swoich urodzin :) . Rozmawiałam z Adm.JuLą na temat bloga. Znamy się z reala i mieszkamy niedaleko siebie ona ma numer 13 ,a ja 16 na ulicy ,więc daleko nie miałam . Nie chce jej się po prostu pisać postów i nawet nie wchodzi na Avkę.Z tej przyczyny ogłaszam ,że poszukujemy admina/adminki . 
Moje wymagania
- przynajmniej 13lvl ( nie robię tutaj żadnej dyskryminacji tylko potrzebujemy kogoś kto ma doświadczenie z grą)
-musi potrafić pisać posty ,robić i dodawać zdjęcia (jeżeli ktoś nie wie jak to się robi to na blogu są instrukcje. W komentarzu można pisać to podam linki)
-musi mieć przynajmniej 10 lat (chodzi tu o znajomość ortografii)
-musi posiadać własny e-mail (najlepiej jeszcze konto google)
-musi pisać przynajmniej 2 posty na tydzień

Jeżeli macie jakieś pytania kierujcie je w komentarzu.Ja chętnie na nie odpowiem.
Swoje kandydatury proszę zgłaszać na e-mail : julaacha6@gmail.com  .

Gł.Adm.AcHa

2 komentarze:

  1. Wymagasz przynajmniej 2 posty na tydzień. a adm.vanilia? Tak teraz ma wyjazd, a przedtem? Wogóle prawie nic nie pisała + był jej post "Co ile mam pisać posty" żałosne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem,że Adm.Vanilla rzadko pisze posty,ale trudno by było mi ją wyrzucić z bloga.

    OdpowiedzUsuń