czwartek, 23 stycznia 2014

Teścik: Jak spędzisz te ferie na awce?

Hej.Przepraszam ,jeżeli nie będe pisała dużo postów,ale u mnie ciągle nie ma internetu. Dzisiaj strasznie zimno ok. 7.00 było -19  . Przejdźmy do rzeczy,bo komu chce się słuchać o moim prywatnym  życiu.Przygotowałam dla was test .Większości nie będzie się on podobał,ale nie mogłam wymyślić nic lepszego.Nie zauważyłam,że już usunęli rzucanie śnieżek ,więc na awatarii nie pobawicie się w śniegu . A jedna odpowiedź tego dotyczy. Więc bardzoo przepraszam ,ale wiedzcie ,że się napracowałam .Oto test:

Jak spędzisz ferie zimowe?

1.Wchodzisz na awkę.Widzisz,że dodali nowe zabawy na śniegu . Co robisz?
a).Idę od razu wypróbować .
b)Wkładam fajne ciuchy i przyglądam się jak inni bawią się w śniegu.
c)Nie zwracam na to uwagi .

2.Czego masz najwięcej?
a) S zdobytych na lokacjach.
b) Drogich ubrań.
c) Mebli w domu.

3.Jaką jesteś osobą na awce?
a)Ambitną,pracowitą i nturalną.
b)Zabawną ,pewną siebie,szaloną.
c)Cichą,spokojną ,oddaną przyjaciółką .

4.Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole na awce?
a) W-F.
b)Muzyka.
c)Matematyka.

Najwięcej odpowiedzi A

Ferie spędzisz na lokacjach.
Ferie to najlepszy czas,aby przebywać  na lokacjach.Warto wyciągnąć dawno nie używany strój zimowy i bawić się w śniegu.

Najwięcej odpowiedzi B

Ferie spędzisz imprezując 
Impreza to okazja do poznania wielu fajnych osób,oraz odświeżenie przyjaźni . Można także pokazać swoją drogą sukienkę ;) 

Najwięcej odpowiedzi C

Ferie spędzisz w domu 
Gdy na dworzu jest zimno ,w domu zawsze jest cieplutko.Najlepiej usiąść ze znajomym przy kominku i pić gorącą czekoladę.

Napiszcie w komentarzu ,co wam wyszło i czy podoba wam się test .

Gł.Adm.AcHa

1 komentarz:

  1. MI SIĘ NIE PODOBA BO JESZCZE NIE MAM FERII! MIESZKAM W POZNANIU I JESZCZE NIE MAM! DOPIERO OD 1 LUTEGO MI SIĘ ZACZYNAJĄ WIĘC JAK MAM NIBY TERAZ SPĘDZAĆ FERIE SKORO ICH NIE MAM! GRRR
    ADM.SZYMON

    OdpowiedzUsuń