piątek, 24 stycznia 2014

Musicie mnie zawsze wkurwiać

Ten post piszę pod wpływem nerwów . 
Ludzie nie podoba wam się zakładka i posty to nie czytajcie ja nie przymuszam . Staram się dla was jak mogę ,ale wy tego nie doceniacie . Jak ja nie lubię jakieś adminki to nie czytam jej postów,ale nie wkurzam jej takimi komami z anonimka . Ja też nie mam jeszcze ferii . Ale test jest mówi o tym jak spędzisz ferie.Czego bym nie zrobiła to i tak będzie źle .Jeżeli dalej będziecie mnie tak wnerwiać to usunę bloga.

Gł.Adm.AcHa

4 komentarze:

  1. Taa jasne a tutaj jak ułożyłaś wierszyk http://awataria2013.blogspot.com/2013/10/konkursik.html myślisz że wszyscy o tym zapomną ? wgl to nie możesz przeklinać na blogu ! tak święta ''acha'' się znalazła !

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie,
    Lepiej jak usuniesz tego bloga
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah patrzę na te komentarze i nie mogę wytrzymać ze śmiechu .
    Z tym wierszykiem sprawa została wyjaśniona jakiś miesiąc lub dwa miesiące temu ,więc to już aktualne nie jest -,-
    Po drugie , każdemu czasem wymsknie się przekleństwo . Jak wy ,albo wasi przyjaciele przeklinają to jest spoko ,ale jak już ktoś inny ,to już nie jest dobrze .
    Poza tym ona na pewno nie mówiła serio , o tym usunięciu bloga .. A nawet jak już ,to to będzie jej decyzja , więc wasze komentarze nie mają z tym nic wspólnego ,bo ona dla beki to napisała .

    Pozdro z podłogi .

    Julka

    OdpowiedzUsuń
  4. LOL wiesz że nie można przeklinać na blogu...? Czy też zapomniała że możemy cię zgłosić :-)

    OdpowiedzUsuń