niedziela, 26 stycznia 2014

Odchodzę... :C

Jak widzicie po tytule - odchodzę. Dlaczego ??? Prowadzę też swojego bloga. Ostatnio w ogóle nie miałam czasu, żeby nawet grać w Awę. Jeżeli nie mam czasów, żeby pisać posty na swoim blogu to jak mam mieć czas na ten blog ?? Bycie adminką na tym blogu było moim marzeniem i świetnie mi się go prowadziło. Ale dużo łatwiej mi  było, jak byłam tylko fanką. Ten blog jest najlepszy i zawsze będą jego fanką i nawet jak nie byłam adminką pisałam na e-mail pomysły na posty  ;)  Wiem, że AcHa by mnie nie wyrzuciła, ale sama muszę odejść. Nie chce żeby przeze mnie były problemy, zrobię nowe tło beze mnie i wyślę je Joasi. Wiem, że pod tym postem będzie mnóstwo hejtów, ale mnie to nie rusza, bo zawsze będę fanką tego bloga. W końcu podam link do mojego bloga : modnaawataria.blogspot.com
Żegnajcie !!!
Była Adm.NatkA

2 komentarze:

  1. Uu z 10-latką prowadzisz bloga ? :C
    Ale ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu zostaw mnie w spokoju ! -,-
      Sandra

      Usuń