niedziela, 20 października 2013

Sprzedaż

Hejka !
Zauważyłam,że pojawiają się problemy na awatarii,szczególnie u tych którzy rozpoczynają grę ,jak sprzedawać rzeczy .Otóż na początku wybieramy na pasku opcje inwentarz:
                                                                        

Po wciśnięciu ,szukamy tą rzecz którą chcemy sprzedać ,następnie najeżdżamy myszką na cenę i przyciskamy.Rzecz została sprzedana :                                                                               
                                                                 Mam nadzieję,że pomogłam
                                                  
                                                                                                                              Julka

12 komentarzy:

  1. Jak sprzedać akcesoria? np.kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  2. hej nie działa jak wchodzę w inwentarz i klikam wybraną rzecz nic się nie dzieje. Jest chyba nowa aktualizacja i to już nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to niestety błąd w grze też tak mam :( /Gł.Adm.AcHa

      Usuń
  3. dlaczego nie mam przycisku "sprzedaj" ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie

      Usuń
    2. Jak już wiele razy wspominałam jest to błąd w grze.Tak jak kiedyś nie było wydarzeń tak teraz nie ma przycisku sprzedaj.Niestety takie życie :( . Ale miejmy nadzieję, że to naprawią.

      Usuń
  4. ja kiedyś sprzedawałam a potem to zniknęło :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mogę nic sprzedawać dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto czytać odp u góry zanim zada się kolejny raz to samo pytanie

      Usuń