poniedziałek, 28 października 2013

Hejka ^^

Sorki za brak postów,ale po prostu nie miałam pomysłu.Jednak teraz już mam XD . A mianowicie dziś napiszę o pracach ! U nas na awatarii są tylko dwie rodzaje prac :ogrodnik i sprzątacz (jak zwał tak zwał ;P)
Ostatnio wchodziłam na rosyjską awatarię i tam doszła szkoła. A tu zdjątka *.*
                                                                                     

                                                                                 

                                                                                

                                                                             
  

                                                                                   
Serio ,napracowałam się nad tym postem ;DTyle zdjęć ..XD



                                                                                                         Gł.Adm.Julka

1 komentarz:

  1. a podacie mi link do rosyjskiej awatari?? Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń