niedziela, 20 października 2013

Jak się zaręczyć oraz ożenić?

Zauważyłam,że wiele osób na awatarii nie wie jak się ożenić oraz zaręczyć. Ja byłam żonata dwa razy ,więc postanowiłam napisać instrukcje .

1.Dodajemy interesującą nas osobę do znajomych.
2.Może zauważyliście ,że kiedy postawicie komuś tort ,albo go pocałujecie to pokazuje się rameczka u góry w prawym rogu ekranu i wtedy jest wskaźnik pokazujący ile nam zostało,abyśmy bili dobrymi znajomymi.
3.Gdy już jesteście dobrymi znajomymi klikacie w relacje i dodaj do przyjaciół robimy to samo co robiliśmy ,żeby zostać dobrymi znajomymi.
4.Gdy już jesteśmy dobrymi przyjaciółmi to robimy dokładnie to samo czyli stawiamy sobie torty albo drinki oraz obejmujemy i całujemy się,aż w końcu jesteśmy najlepszymi znajomymi to klikamy relacje i wybieramy opcje,że chcemy chodzić z tą osobą .
5.Wtedy klikamy w relacje i jest opcja zaręcz się,ale żeby się zaręczyć trzeba kupić pierścionek  za 15000 S , 100g ,albo 500g.
6.Gdy już uzbieraliśmy interesującą nas sumę klikamy w relacje zaręczamy się,a potem mamy już w relacjach opcję ożeń się zbieramy tyle samo co na pierścionek i kupujemy obrączki i wszystko co jest w tym oknie napisane.

Mam nadzieję,że pomogłam;)


UWAGA zaręczyć się może tylko chłopak


                                                                          AcHa


7 komentarzy:

  1. Ja właśnie jestem zareczona ;)
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam kasy by sie zarenczyc ;c ale moze sie uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yay! Zaraz bedzie slub ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślub już dawno był :> Mój mąż ''Marcin'' <3
    Izabela (nick z awatarii) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. awataria jest teraz zamknięta i nie moge mieć chłopaka :(

    OdpowiedzUsuń