sobota, 27 grudnia 2014

Wielki powrót + najdłuższy post na blogu

Chciałabym was ponownie przeprosić ale znwu przez jakiś czas się nie odzywałam.  Miałam przeprowadzkę i na nic nie miałam czasu, wiecie nowa szkoła, otoczenie itp. a jeszcze te rozpakowywanie :c Jestem załamana D: A więc ostatni raz gdy napisałam posta wiele rzczy się zmieniło np. mój wygląd
Świeża fota. No cóż nadal jestem singielką :D
Gdy mnie nie było to była przecena vipów ale to juz dawno.
Jak wiadomo na awe jest ostatni nowa aktualizacja

Uzbierałam wszystko i mówię że wszystko jest nawet fajne np. zrobiłam taki świąteczny pokój ;)
Oczywiście jest on jeszcze niedokończony ale to są właśnie meble z tej najnowszej aktualizacji. Gdy się zdobędzie te coś za 1500 śnieżek i się postawi to ta maszyna produkuje te świąteczne prezenty ;)
Mam już jest prezent vip i średni. W tym roku naprawdę przesadzili z tymi cenami prezentów. Szkoda mi trochę tych osób które na awie są nowe i myślą że to jest od zawsze czy coś podobnego. Wiem jak to jest. W awatarie gram dopiero od 6 stycznia 2013r. więc niewiele ale cóż oswoiłam się bardzo szybko że tylko jak była aktualizacja walentynkowa myślałam że jest na dłużej to nic nie robiłam a tu takie coś po dwóch tygodniach. Nima. No cóż ale na przyszłość się nauczyłam że aktualizacje są rzadko i trwają tylko 2 tyg. Zdobyłam też strój elfa a oto on:
Jest nawet spk. Ta czapka strasznie mi się podoba ;) Wraz z świętami na awe przybyły nowe stroje
Śnieżynka
Lisiczka

Pewnie też jest strój bałwanicy ale ja go mam cały wykupiony więc nie pojawił się w sklepie
Jak są święta to i lokalizacje są przystrojone:
Salon piękoności
klub
Park
Bar
Skwer
Oraz dzisiejszy towar dnia
Mam nadzieje ża was nie zanudziłam i że o mnie nie zapomnieliście. Mam nadzieje się spędziliście wesołe święta i dostaliście sowje wymarzone prezenty.
Adm.Banshee




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz