wtorek, 30 grudnia 2014

Prezenty

Dzisiaj wchodzę na awę a tu nie ma śnieżek :o Jaki żal ani na fb,nk nigdzie. Nawet na ruskiej awatrii nie ma. Szczerze mówiąc niedługo awatria zejdzie na psy gdyż ciągle się psuje to ulica, to klub jakieś lagi są i wgl. Myślę że niedługo wogóle usuną ją albo nie będzie można na nią wejść gdyż będzie w trakcie naprawy.  Dla wielu osób to będzie klęska gdyż doładowywali sobie golty by znaleść się w rankingu albo by kupić ubranie czy cokolwiek. Wtedy ta cała kasa pójdzie na marne :/  Znikneły śnieżki ale tu już można prezenty otwierać :o chociaż napisane jest że można dopiero otwierać 1 stycznia 2015r. miałam kilka prezentów. A o to skromne:

Duże:



Nie rozumiem po co mi ryby skoro ja nie mam akwarium O.o
Prezenty vip





Na te prezenty vip nie narzekam nawet spk. że tylko po co mi te ryby? O.o -_-
Adm.Banshee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz