niedziela, 23 marca 2014

Prezenty i Psikusy.

Hej.:3
Postanowiłam,że napiszę,co do czego służy w zakładce ''Prezenty i Psikusy''.
Gdy się ona Nam otwiera,są tam prezenty:Balon''LOVE'',statek piracki,pudełko cukierków na prezent,fontanna,kosz róż,pudełko cukierków na prezent (za 4 G),serwis do herbaty i bukiet na prezent ślubny.
Wiadomo,że możemy je wysyłać swoim znajomym.^^
Następnie ''Psikusy''. Mamy tam 4 różne rodzaje graffiti,które możemy robić też nieznajomym,a przyjaciołom zabiera trochę z tego ''paska''. Zwyczajowo ktoś chce,żeby mu je zrobić.xD
Bomba służy do podsadzania jej na siedzenie (np.fotel kanapa czy krzesło). Jak ktoś siądzie,to ona wybucha i pojawia się czarna plama na twarzy.;_;
Złoty śrubokręt jest do ''rozkręcania'' niejakich koni,które wyglądają mniej więcej tak:
Pałką możemy zepsuć sprzęt znajomego lub nieznajomego (np.telewizor,laptop,sprzęt hi-fi).
Robaki możemy wsadzić do jacuzzi,powodują one to,że nie można już w nim siedzieć.:>
Etykietki w grze służą do kręcenia kołem fortuny,czyli tak zwane żetony.(możemy je otrzymać w kole fortuny lub za wykonanie zadania.
Klisza jest potrzebna do wykonania zdjęcia w studiu fotograficznym,możemy ją kupić za 1 G lub 2 G do tła ''Avawood''. Zrobić ją możemy też w warsztacie.:)
Akwarium możemy kupić w sklepie meblowym za naprawdę wielką sumę,max.1999 G! 
Rybki możemy kupić właśnie po to,aby one w tej podłodze.. ''pływały''.;3
Trochę się rozpisałam,mam nadzieję,że niektórym pomogłam.
Adm.Agata.   
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz