niedziela, 10 sierpnia 2014

Top Model

            Runda 1 - strój codzienny (Koniec)
KONIEC - THE END

Zdjęcia i informacje uczestników :

Uczestniczka nr.1   Madziunia  ,image 6568 ,komfort 36774 ,lvl 28



Uczestniczka nr.2   Marta  ,image 3661 ,komfort 21172 ,lvl 22
Miejsce 2Miejsce 2



Uczestniczka nr.3   ←ΉΣЯMIӨПΛ→Ψ  ,image 10278 ,komfort 28659 ,lvl 28



Uczestniczka nr.4   Weronika  ,image 2738 ,komfort 23066 ,lvl 24
Miejsce 3Miejsce 3



Uczestnik nr.5   Damian  ,image 2291 ,komfort 2149 ,lvl 14
! Miejsce 1 !! Miejsce 1 !



Piszcie w komentarzu numerek osoby która ma odpaść.
Przykład: Odpada nr (wpisujesz numer uczestnika)
Chcieli byście znaleźć się w Rundzie 2 ?
To pisz w komentarzu albo na mój e-mail:   krzysiekawataria@gmail.com

Info o nagrodach:
Nagrody dostają miejsca 1 ,2 i 3.

Info o rundzie 2:
Osoby które chcą wsiądź udział w rundzie 2 proszę aby wysłały  na mój email (^mój email jest powyżej ^) ,albo proszę o spotkanie w awatarii :)

Na email wyślijcie mi taki informacje jak:
Ilość image ,komfortu i który macie lvl?
Jaki macie nick w awatarii?
I swoje zdjęcie z awatarii w stroju do klubu.



Adm.Krzysiek







27 komentarzy:

  1. Mogę wziąść udział w 2 rundzie ??? WHITE

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpada nr 1 ^-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpaada numer 1 ^-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym wziąć udział w rundzie 2 ;> †∂єℓι¢Ja†

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i chyba wezmę udział w 2 rundzie :)/ETNA

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczynamy nowe komentarze ,ponieważ z edytowałem/aktualizowałem posta :) Odpadła uczestniczka nr.1 ,kto kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym wziąć udział w rundzie drugiej (●†¢zєѕια†●)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczynamy nowe komentarze ,ponieważ z edytowałem/aktualizowałem posta :) Odpadły uczestniczki nr.1 i nr.3 ,kto kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczynamy nowe komentarze ,ponieważ z edytowałem/aktualizowałem posta :) Odpadły uczestniczki nr.1 ,nr.3 i nr.4 ,kto kolejny? !FINAŁ!

    OdpowiedzUsuń
  10. kto wygra top model:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A jaka kategoria w rundzie 2 będzie? :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Runda 1 skończyła się. (Koniec - The End) Wkrótce runda 2 :D

    OdpowiedzUsuń