piątek, 13 czerwca 2014

Porady związane z modą+info

Hej.
Na wstępie chciałabym Was bardzo przeprosić,za brak mojej obecności na blogu..
Powodów jest wiele,ale jedyny i jak dla mnie najważniejszy to szkoła.Dzisiaj wystawiali nam oceny i 
musiałam kilka dni wcześniej uczyć się do poprawek.Ale już jest wszystko okey,więc mogę pisać.:3
Mam dla Was porady:
                                                          Opaska ,,Elvis''-18 G+VIP
                                                          Jedwabna sukienka-13 G
                                                          Rajstopy ,,Military''-14 G
                                                          Złote sandały z szafirami-26 G
                                                          Łącznie-71 G

Porada nie należy do tych tanich,lecz w miarę możliwości możecie zbierać,bo ładniee *.*
Są przeceny na VIP,w związku z tym dodałam tą opaskę.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.
                                                             Adm.Agata ♥ 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz